Projekt ‘Kropsforvandling 2008-2009′ Starter Nu!

Af Lasse Kjær - 26. oktober 2008 - Emner: Kropsforvandling 2008-2009

Så er jeg endelig klar med et projekt, som jeg har haft i tankerne i længere tid. Som du kan læse ud fra overskriften handler det om et projekt jeg kalder “Kropsforvandling 2008-2009“.

Projektet går ud på at jeg skal “coache” en af mine kammerater, så han på cirka et år kan forandre sit nuværende udseende drastisk. Vi kan ikke definere hvordan hans form skal ende med at være, men der skal gaines muskelmasse og tabes fedt! Sagt på en anden måde, så skal han være stor og muskuløs med en flot lav fedtprocent. Det bliver en stor udfordring, men det kan sagtens lykkes og vi vil gerne dele eventyret med læserne på Fitness-blog.dk!


Hovedpersonen

Navn: Andreas Frost Hamann

Alder: 19 år(160389)

Højde: 198 cm.

Vægt: 106 kg.

Træningserfaring: ½ års useriøs træning.

Hans forventninger til projektet: Håber på at få en flot og atletisk krop, samt styrke i hele kroppen. Dog har jeg størst forventninger til det ydre.

Andre interesser: Spiller håndbold på serie 3 niveau et par gange om ugen, men ikke noget seriøst.  Ellers står den på alt det sædvanlige med arbejde, venner, kæresten osv.

Lasses kommentar: Andreas har potentialet til at blive rigtig vild. Han er meget høj, men også meget solidt bygget og med en naturlig rimelig stor muskelmasse. Især hans ben er muskuløse af natur. Jeg tror på at vi kan ende med et rigtig flot resultat, hvis alt går som vi håber og hvis hans disciplin og motivation fortsætter som på nuværende tidspunkt.

Opvarmning til projektet

Det er selvfølgelig altid rart at kunne se hvor vi startede og på den måde følge med i Andreas’ løbende fremskridt, derfor får i lige et enkelt førbillede her:

Førbillede - Front, mindre

 

 

 

 

 

 

 

Sådan følger du med i Andreas Kropsforvandling:

Du kan vælge at følge Andreas ved at læse mine ugentlige opdateringer her på bloggen. Det gør du ved at abonnere på bloggen pr email eller RSS, hvis du ikke allerede gør det? Se hér hvordan.

Men du kan også vælge at følge Andreas tættere ved at læse med i hans daglige logbog. Abonnér på logbogen hér enten via email eller RSS.

De første poster er allerede klar til dig inde på logbogen, så skynd dig at kigge forbi!

Han vil efter hver træning, vægt- og billedeupdate skrive en blogpost med referat og en lille status, om hvordan han selv synes det går.
Hans program, kost og nogle flere førbilleder vil blive postet om ikke så længe, så vi har noget at vende tilbage og kigge på.

Jeg håber meget på du vil bakke op om projektet og ikke mindst om Andreas.

Som altid håber jeg også at du vil komme med kritik og kommentarer i massevis :)

Stay Tuned….

Lasse
http://Fitness-Blog.dk


1 Stjerne2 Stjerner3 Stjerner4 Stjerner5 Stjerner Hvordan vurderer du dette indlæg?
Loading ... Loading ...

Synes du om dette indlæg?

Kigger du forbi igen?

Hvis du synes om artiklerne her på Fitness Blog, så tilmeld det gratis nyhedsbrev. Du får besked, når der kommer nye artikler om træning og kost. Nyhedsbrevet er helt gratis og uden spam.

mine-8-bedste-tips-210x184

Når du tilmelder dig får du også en gratis guide med som gave:

Mine 8 bedste træningstips til dig.

Skriv din email adresse i boksen herunder for at tilmelde dig nyhedsbrevet.

Med venlig hilsen
Lasse Kjær

 

Bemærk: Jeg hader spam lige så meget som du gør, og du kan stole på at jeg aldrig vil videregive din email til nogen som helst. Og du kan selvfølgelig altid afmelde nyhedsbrevet med et klik.

46 kommentarer til “Projekt ‘Kropsforvandling 2008-2009′ Starter Nu!”

Michael, oktober 29th, 2008

Rigtig spændende projekt! Det glæder jeg mig til at følge med i :)

Lazze, oktober 29th, 2008

Fedt projekt! (skal man vel sige når man kom med idéen =P)

Glæder mig til at følge udviklingen ;)

Lasse, oktober 29th, 2008

Hej Lazze.

Jeg vil nu ikke kalde det din ide, men en ide du også har fået ;)

Lækkert at du vil følge med!

Lasse

Chris, oktober 29th, 2008

Skal nok blive sjovt at følge, håber han kan holde på motivationen, har selv ville prøve det, men har ikke fundet nogen som har haft den rigtige indstilling, motivation og disciplin..

Største delen af den danske ungdom er sku sølle :)

Lasse, oktober 29th, 2008

Chris: Ja det er en meget vigtig forudsætning, men jeg har en god fornemmelse om ham her, så det er rigtig godt!

Lasse

Chris, oktober 29th, 2008

Yes håber også han er på, for kunne helt sikkert være sjovt at følge og den krop trænger da også til lidt tæsk :D

Regner selv med at køre et mindre bulker projekt hen over vinteren (meget passende med julen jo, haha) men hvor det skal ske uden at blive bulke fed at se på som mange bodybuildere normalt bliver, for ja det gælder jo om at være lean year around..

Men det vil man kunne se på min space, hvis nogen skulle være interesseret i at se lidt på det..

Jacob Leander Christensen, oktober 30th, 2008

Rigtigt spændende projekt, håber i begge kan holde motivationen oppe og opdaterer løbende, samt får taget nogle gode før/efter billeder, hvor lys/afstand osv. er 99,9% det samme.

Jeg coacher og vejleder selv et par stykker. Rigtigt sjovt at følge med i deres fremgang og sprede sin viden og benytte sin egen træningserfaring.

Lasse, oktober 30th, 2008

Hej Jacob.

Tak for kommentaren!

Vi skal nok sørge for løbende at opdaterer med statusbilleder, vægt osv. Og så kommer der selvfølgelig beretninger fra samtlige træninger :)

Ja, det er nemlig rigtig spændende. Kan man følge dem på nettet?

Lasse

Jacob Leander Christensen, oktober 30th, 2008

Det lyder godt – nej det kan man ikke, det er individuelle private coaching forløb. Du kan se lidt mere på http://www.jau.dk/coach

Lasse, oktober 30th, 2008

Det ser spændende ud! Der er helt sikkert mange der kan få brug for den slags hjælp..

Lasse

Lundique, oktober 31st, 2008

Tjah.. Jeg er ret uenig i den måde, som du griber din kanin an på.

Efter hvad billederne fortæller mig, så har manden stort set aldrig løftet en håndvægt, derfor er det i mine øjne helt hen i vejret, at gå direkte i gang med et 2 split. Et fullbody ville i mine øjne helt klart have været at foretrække, fordi han derved kunne vende sig til træningsmængden, og på den måde vil man let kunne optrappe hans træning, og ende i et 2-split. Et 2-split indeholder alt for meget isolations træning, og det retter sig ikke mod en nybegynder.
Når det så er sagt, er jeg ret skeptisk overfor dine reps-progressions skemaer, fordi det i mine øjne handler om at træne hårdt, og ikke holde fokus på ens antal gentagelser etc. Jeg kan sagtens se idéen i, at man skifter fra høj-medium-lav antal reps, hvilket jeg også tror er hvad du mener med det du skriver. Men som du selv skriver, så er guiden rettet til nybegyndere, og derfor bør ting i mine øjne skæres en smule mere ud i pap!

Held og lykke med projektet, det bliver spændende at følge!

Lasse, oktober 31st, 2008

Hej Lundique.

Det er meget forkert at sige “Fullbody er det bedste begynderprogram” og så tro man kan stoppe diskussionen der. Der er så mange forskellige principper og forskellige meninger at det optimale program skifter fra dag til dag, fra person til person. Nej faktisk, der findes IKKE noget optimalt program til begyndere.

Jeg har rigtig mange gode(synes jeg selv) grunde til at jeg valgt et 2-split til Andreas!

Som du selv siger er der mange som taler for at Fullbody er optimalt til begyndere. Og jeg er til dels enig. Som du nok ved anbefaler jeg også fullbody i en del af mine artikler til begyndere, men jeg har som sagt nogle gode grunde til mit valg mht. til Andreas’ 2-split program.

1. Kender du Christian Thibadeau? Der er mange eksperter i træningsverdenen, han er min favorit! Jeg har en kæmpe stor tillid til ham, da han gennem sine artikler og interviews virkelig viser at han ved hvad han snakker om.
Her kommer et lille citat fra ham:

“If you’re a long-limbed person, you’ll need more direct limb work to grow maximally while a “stubby” guy will often get big all over (limbs included) from doing only the basic lifts. Longer limbed guys also generally need more unilateral work than their shorter limb counterparts. So while a “back to the basics” program of only squat, bench, deadlifts and rowing might be fine for Pugsley, it might not work not so well for Lurch.”

Andreas er knap 2 meter høj!

2. Alt den snak om at isolationstræning er unødvendigt og at det kun skal bruges for mere øvede er noget vrøvl.
Vi kører med en klar opdeling mellem basisøvelserne og isolationsøvelserne. I basisøvelserne kører vi: Langsomt excentrisk, kort pause i bunden og så eksplosivt koncentrisk og vi holder os væk fra failure og forced.

I isolationsøvelserne kører vi: Constant-tension metoden. Da vi i basisøvelserne har passet godt på vores CNS, kan vi i isoøvelserne tillade os at ligge en del tættere på failure og på et tidspunkt vil jeg endda kører Andreas udover failure(forced).

Jeg giver ikke Andreas’ et standard 2-split program. Hver eneste træning retter vi programmet til, så det passer lige præcis til ham og derfor vil han komme ud med et flot resultat!

Jeg er ikke nogen guru og har selv utrolig meget at lærer om træning og kost endnu, men jeg mener jeg kan få Andreas igennem et 2-split med et bedre resultat end han ville få ved et fullbody program.

————————————————————————————————-

Og så er du inde på at jeg kører med en progression i programmet. Hvorfor ikke udnytte hans begynder gains fuldt ud istedet for at lader ham kører dagsformtræning med det samme?
Du får lige et citat mere med på vejen fra Thibs:

“There is No Magic Program

The key to progress is (and always will be) the amount of effort you put into your program and your progression. Hard work and the drive to progress in some way in every single workout is the real secret to muscle growth and strength, not some cutting edge program.”

Andreas giver den gas i hvert eneste træningspas og med vores sæt/reps planlægning, optimerer vi bare hans kommende progression yderligere.

Tak for kommentaren og kritikken! Håber meget du vil følge med i vores projekt Lundique.

Lasse

Jeppe Petersen, oktober 31st, 2008

Kom igen Lundique :D skarpt argumenteret Lasse !

Jacob Leander Christensen, oktober 31st, 2008

Jeppe Petersen –> Var det ikke en lidt barnlig kommentar?

Jeg vil give dem begge ret i de fleste af deres argumenter.

Min personlige træning har næsten altid været med 2-split træning, ligeledes har jeg bedst erfaring med at træne efter dagsformen og så syntes jeg, at man ser en tendens til at folk inde på diverse træningsfora, næsten er blevet bange for at træne. Der er gået mode i at træne mindst muligt, ikke sagt at man skal træne sig ihjel, men musklerne skal altså bruges! Der er simpelthen gået for meget Fitness og femininitet over det. Jeg ved godt, at jeg sikkert er gammeldags og mange vil sikkert komme med videnskabelige artikler – men teori er noget, i praksis viser det sig ofte anderledes. Jeg tror problemet for mange er, at de læser og læser om træning, men glemmer at få det ført ned i kroppen henne i træningscenteret.
(Det skal siges at det er mine personlige erfaringer og jeg selvfølgelig ikke benytter dette som en skabelon for dem jeg coacher og vejleder)
Til sidst vil jeg også lige pointere, at hvis man er bange for at overtræne, så skal der altså rigtig rigtig meget til, før man decideret overtræner!

Det gamle citat: ”No pain, no gain” gælder altså til en vis grad! :-)

Lundique, oktober 31st, 2008

Nåja, først til Lasse >

Dit første argument giver meget mening i mine øjne, og det havde jeg ikke taget med i mine betragtninger. Når dette så er sagt, så kan jeg ikke se, ligemeget hvor meget du argumenterer, hvorfor en nybegynder skal starte med alt den isolationstræning. Jeg tror på TJ’s program filosofi til begyndere, nemlig, at der skal skabes et godt FUNDAMENT, før man rykker videre. At du så synes Thibadeau har ret på det punkt, gør os så bare forskellige, og vi bliver nok aldrig enige :)
____
Progression:
Igen har du indsnævret din horisont, fordi Thibadeau skriver sådan! Jeg kender utrolig få mennesker, der har fået mere ud af deres newbie gains, fordi de har kørt efter fast progression, tværtimod! Endnu engang kan jeg ikke følge princippet, fordi det vigtigste for en newbie er, at vende sig til at løfte vægte, om det så er 3×8,2×15 etc. er i min verden ikke særlig vigtigt. Det vigtigste i starten for en newbie er, at hans krop vender sig langsomt til at løfte vægte, når dette så er på plads, kan man begynde at tænke mere specifikt på at bygge muskelmasse.

Teori er én ting, men det praktiske er en anden og mere vigtig ting!

[b]Det var så lidt, ved du kan tage det! Jeg vil med sikkerhed følge med på sidelinjen![/b]

Jeppe Petersen > Ja, du bliver nok også voksen en dag!

Jacob Leander C > Rigtig god pointe! Mange folk virker alt for fastlåst i træningsteorier etc.

Lasse, oktober 31st, 2008

Hej igen Jacob.

Du har ret i meget af det du skriver, men ved ikke om du hentyder til at jeg er bange for at Andreas træner for meget og at han ikke får lov at træne igennem? Fordi det er ikke sådan det forholder sig, bare rolig :)

Lasse

Lasse, oktober 31st, 2008

Lundique:

Alt den isolationstræning? Han kører pt. kun med en isolationsøvelse pr. muskel :)

Og ja teori er en ting, mens praksis er en anden, men i min verden hænger de to ting rigtig meget sammen og jeg er meget interesseret og fascineret af teorien bag ved træning og kost, men det betyder ikke at vi ikke giver den fuld gas når vi er igang.
Det jeg prøver at sige er at i min verden skal der en god blanding af teori og praksis til at skabe et godt resultat.
Hvis du ikke var interesseret i teori, så ville du jo heller ikke sidde og tale om fundamentstræning osv :)

Lasse

Jacob Leander Christensen, oktober 31st, 2008

God diskussion der er igang :)

Lasse: Jeg hentyder ikke til nogen som helst mht. at være bange for at træne, det var blot en peptalk og et surt opstød fra mig – sådan generelt :)

Selvfølgelig har Lundique også ret i, at nybegyndere, som aldrig har trænet før, først skal vænne sig til at træne. Det er jo individuelt hvad man har lavet før, man begyndte at træne og hvilken kropstype man har.

Når jeg coacher og vejleder folk, hvis mål er øget muskelmasse, har de ofte en periode på 1-5 uger, hvor de fokuserer 100% at indøve basale øvelser, for derefter at komme igang med noget mere intensivt træning. Men igen, så er det 100% individuelt.

Lasse, oktober 31st, 2008

Jacob:

Ja, det er dejligt med en god diskussion!

Jeg ville også bare lige forsikre dig om at vi går til den, når vi træner :)

Andreas har for et års tiden siden haft en kort periode, hvor han har øvet teknik i alle øvelser. Han fik ikke rigtig noget ud af perioden, da det var meget overfladisk, men hans teknik er virkelig god i langt de fleste øvelser og som du selv nævner det jo en vigtig faktor!

Lasse

Lundique, oktober 31st, 2008

Lasse > Jeg er interesseret i teori, det kan ikke undgåes, men man skal passe på med at hænge sig for meget i teori, fordi praksis er midlet til at opnå det man gerne vil opnå.

Når du har øvelser som DB flyers med, så bliver jeg nød til at reagere. Hvis målet er masse på bryst, er jeg af den klare overbevisning, at presse-øvelser, som alm. Bænkpress, incline etc. er klart bedst til dette. Jeg ved godt, at disse øvelser er med, men hvorfor så ikke kører flere sæt i disse og smide skod øvelserne væk?

Jacob > Præcis ligesom du griber en begynder an, ville jeg også gøre. En periode, hvor indøvelse af teknik og tilvænning er alfaomega, fordi sker det ikke her, så er det sket!

Lasse, oktober 31st, 2008

Lundique:

Jeg vil give dig ret i Flyers. Den er ikke nødvendig som sådan, men Andreas kan godt lide at kører den, men det kan godt ske den ryger af programmet. På det punkt har du ret, men resten af øvelserne mener jeg er på sin plads!

Læs hvad jeg har skrevet til Jacob. Andreas har teknikken i orden, 100%.

Lasse

ChristianG, oktober 31st, 2008

Nu er det vigtigt som Lasse siger også at tage lidt øvelser med som personen også selv kan lide, ellers er risikoen for at motivationen forsvinder lige den tand større.

Man skal også kigge på at det er med trænning som det er med mad, der er 40+ forskellige måder at lave frikedeller på, den ene er ikke mere end den rigtige det afhænger meget af de individuelle forskelle, det siger de fleste af de coaches som os mere dødlige ser som guruer. Jeg ved blandt andet at Thibs går ind for alle slags split programmer, også selvom han nok mest er tilhænger af 2 split, det hele afhænger af de individuelle forskelle som vi alle har, ikke hvem så meget hvem der har ret. Det er derfor vigtigt at man ikke kun læser fra en af de eksperter der er på området men også får noget information ind fra andre, og bearbejder den for det er ikke sikkert at de er enige men så ryger vi igen tilbage til de forskellige måder at lave frikedeller på der er rigtig mange måder! (bemærk at jeg snakker om måder at opbygge en flot styrke/krop og ikke teknikken, i min verden er der f.eks ikke noget der hedder halfsquat osv)

mht at han skal have en tilvænningsperiode hvor han lærer de basale øvelser er jeg måske ikke helt procent enig, jo det er meget vigtigt han lære teknikke på de forskellige basale øvelser, men han har alligevel haft ½ års useriøs træning og nu ved jeg ikke helt hvad hans difinition på useriøs er men det kunne være at han har lært teknikken på de basale øvelser, selvom han måske ikke er gået så meget op i de andre ting. Men det afhænger selvfølgelig af hvad han har lært i det ½ år hvor længe en såkaldt tilvænnings/læringsperiode skal være.

Lige mit input til denne meget spændende diskussion

JannikJ, oktober 31st, 2008

Held og lykke med projektet hold motivationen højt. Jeg vil helt sikkert følge med i hvad der sker her :D

Lasse, oktober 31st, 2008

Hej Jannik..
Tak for det! Lækkert at du vil følge med.. Vi skal nok gøre det interessant :)

Andreas, oktober 31st, 2008

Tak til christian for et udemærket indlæg, og jeg vil give ham helt ret i at et program skal tilpasses den enkelte. Det er også præcis det Lasse har gjort i det her program. Vi snakkede sammen et par uger før vi gik officielt igang med projektet hvor jeg fortalte hvilke øvelser jeg var glade for hvor efter lasse kom med forslag, og på den måde fik vi skruet dette program sammen.

Med hensyn til min træningserfaring, vil jeg sige at jeg har kun et full-body program i det halve år jeg trænede useriøst, hvor jeg sammen med lasse fik indøvet en undemærket teknik (videoer kommer senere). Med useriøs mener jeg at jeg ikke er gået op i kost, og der ikke er er blevet givet helt så meget gas ned i hulen så der burde have gjort. Dvs. springe øvelser over man ikke gider, og hele træningspas hvis man er doven. Alt i alt bare være rigtig useriøs. :)

Andreas, oktober 31st, 2008

Også tak til alle andre som har vist interesse og opbakning. Glæder mig også selv til at se resultaterne. :)

Bastian, november 1st, 2008

Hej
jamen det bliver da meget spændende at følge med i dit forløb…har bare ikke helt fået med om du er på seriøs bulk/cut eller om du bare spiser omkring dit ligevægtsindtag med lidt flere proteiner end du plejer. post evtl. hvad du spiser om dagen, det er nemlig ofte der fejlen ligger :)
Hold dig bred, vi ses i centret ;)

Lasse, november 2nd, 2008

Hej Bastian. Jeg svarer lige for Andreas i første omgang :)

Han ligger i et moderat kalorieoverskud. Målet er opbygning af muskelmasse, uden at gaine alt for meget unødvendigt fedt. Jo højere han kommer op i fedtprocent, jo dårligere vil hans insulin-respons være og den skal gerne være så optimal så mulig. Han vil på et tidspunkt også få brug for en decideret cutteperiode og den skal helst ikke varer alt for lang tid, så derfor undgår vi en masse dumt fedt allerede nu.

Han kører ikke efter en 100% fastlagt kostplan, da det ikke er holdbart i længden i det her tilfælde, men han holder styr på sit kalorieindtag, spiser “rene” fødevarer og indtager minimum 210 gram protein pr. dag.

Vi ses ;)

Lasse

Jesper L, november 2nd, 2008

210 grams proteiner? Han spiser jo som en fugleunge ;)

Lundique, november 2nd, 2008

Jesper L, hvor har du det tal fra?

I fald det er rigtigt, er det jo helt absurd.

210 gr. protein x 4 kcal = 840 kcal

Der står, at Andreas satser på at ramme ca. 4100 kcal

Dvs. at (840/4100) x 100% = 20%!! Altså består hans kost kun af 20 % protein.

Lasse, november 2nd, 2008

Lundique: Han har det fra at jeg skrev minimum 210 gram protein pr. dag. Han får en del mere, bare rolig. Grunden til jeg skrev 210 gram er fordi det er det jeg ved han får minimum inden aftensmad og måltidet inden han går i seng.

Lasse

Chris A, november 2nd, 2008

Hej Fitness-blog.

Jeg hedder Chris, og jeg er 17 år. Jeg vil gerne i gang med at træne for alvor, da det tit bare har stået på useriøst tidsspilde. Derfor vil jeg gerne i gang med at træne seriøst, men jeg er, lad os bare sige 100% rookie indenfor området. Jeg kunne godt tænke mig at der var en herinde, som havde forstand på det, kunne tænke sig at coache mig. Jeg er meget ivrig efter at komme i gang, og motivationen er i top.

Hvis der evt. er nogen som er interesseret, så send mig en mail på tha_andersen@hotmail, eller tilføj mig på samme mail.

Mvh. Chris.

Lasse, november 3rd, 2008

Hej Chris.

Jeg har temmelig travlt med Andreas for tiden, men du kan da prøve at kigge lidt her:

http://www.jau.dk/coach – Jacob Leander Christensen, som også har skrevet et par kommentarer i denne tråd.

Lasse

Chris, november 4th, 2008

Sikke dog der er gang i diskussion, vil bare lige smide en kommentar til det med kosten, at han ligger i et “moderat kalorieoverskud” er klart klogt at vælge, at over bulke har aldrig være godt for nogen eller noget, husk at hold øje med fedt % hvis den bliver for høj så må han løbe lidt mere :)

Low / Mid / High kcal dage ville måske heller ikke være helt dumt at overveje når det først at kommet masse på kroppen og han skal til at strammes til..?

Lasse, november 4th, 2008

Hej Chris :)

Du har helt ret i at ekstrem bulk er noget af det dummeste man kan foretage sig. Især det faktum at man danner nye fedtceller, er direkte tåbeligt at bevæge sig ud i! :)

Lasse

navertyypem, november 10th, 2008

CristianG> Nej der er kun én måde at lave frikadeller på og det er min mors måde:).

Og til resten af sjakket…Der er meget diskussion omkring program og kost, hvilket er fint nok…men.:
Omkring hvilket program der skal køres er det som i har været inde over meget individulet og min kommentar til dette er at Andreas (og Lasse) skal prøve sig frem med en træningsfilosofi og så se om den virker – og hvis den virker så bliv ved med det. Jeg tror også de hurtigt vil finde ud af om programmet er for hårdt.

Jeg selv er begyndt at prøve gamle Ronnie Colemans program og filosofi og det er umiddelbart en forbedring af min træning – tiden vil vise.

Omkring kosten er der noget jeg aldrig helt har forstået. Jeg er af den opfattelse at det kun er professionelle der burde have en sådan kostplan – jeg mener bare at det er fint nok at gå op i sin kost, men ligefrem at veje sin mad og udregne kalorieer er jeg ikke tilhænger af, da man hurtigt kan miste kærligheden til mad.
Måske gør jeg det ubevidst, men tænker bare dagen igennem over at skulle spise NOK kuldhydrater og protein, grøntsager og vitaminer – uden dog at afveje den.

Alt i alt stadig ret hyggelige snakke herinde – bliv ved med det!

Og til selve denne “forvandling” Lasse – synes det luger lidt af et nyt TV3 program:)

mvh

Jesper L, november 10th, 2008

hehehe… Hvorfor kun professionelle? Hvorfor ikke få det optimale ud af sin træning i steden for kun halvdelen? Det er det jeg har svært ved at sætte mig ind i, jeg er ikke god til at nøjes, derfor tæller jeg hvad jeg spiser, mens jeg laver utrolig lækkert mad, og jeg mister sku aldrig kærligheden til maden :P Matematik er altså ikke så svært, når først man får det lært ;)

Lasse, november 10th, 2008

Navertypem:

Tak for inputtet til diskussionen, jeg vil give dig ret i det meste. Alle reagerer på forskelligt, så derfor handler det om at afprøve en masse forskellige principper, for til sidst at forhåbentlig finde lige præcis det program du vokser optimalt ved. Der kan hele tiden optimeres ting :)

Jeg er dog ikke enig i at kostplanlægning kun er for proffesionelle. Jeg synes ikke det er nødvendigt at veje hvert enkelt måltid, men det er klogt at have et overskud over hvad og hvor meget du indtager og hvilken effekt det vil få.
Tro mig, du vil ikke miste kærligheden til mad på den måde. Kærligheden vil nærmere vokse! :)

Lasse

Peter, januar 11th, 2009

Gennemførst lorte projekt i har gang i, i viser kun billeder undervejs, det er set så mange gange før, og jeg tror ikke en skid på det. Derfor har jeg valgt at lave et andet ligende projekt bare hvor det for engangs skyld fungere bedre end det i har tænkt jer.

ChristianG, januar 11th, 2009

“Gennemførst lorte projekt i har gang i, i viser kun billeder undervejs, det er set så mange gange før, og jeg tror ikke en skid på det. Derfor har jeg valgt at lave et andet ligende projekt bare hvor det for engangs skyld fungere bedre end det i har tænkt jer.”

Mage til god, argumentere og gennemtænkt konstruktiv kritik er sjældent set….

Jesper L, januar 11th, 2009

Det skal lige siges at jeg ikke deler samme holdning som Peter, selvom jeg mener at der er en stor mangel på billeder.

Andreas-H, januar 11th, 2009

Hej Peter! Tak for kommentaren, eller.. ?
Det er godt i kommer med kritik af vores projekt så vi kan gøre det bedre, og mere læsværdigt for jer. Jeg vil så sige at magen ukonstruktiv kritik skal man da lede længe efter. Jeg vil ikke nedværdige mig til at kommentere det yderligere.

Til Jesper og Christian: Tak for støtten ! ;) Jesper som sagt kommer billeder efter fase 2. om ca 2 uge. I næste fase lover jeg at få taget nogen flere billeder i standard positioner, med et par ugers mellemrum istedet for at der skal gå 6-7 uger før i får lov til at se visuelle fremskridt.

God weekend.
Andreas

Jacob Leander Christensen, januar 11th, 2009

Jeg vil mene at i skal passe på med at tage billeder for tidligt.

1. Fremskridtene kan være så små, at de ikke er til at se, så mister din hovedperson måske motivationen.
2. Tilskuerne(os) ikke kan se at der er kommet fremskridt.

Jeg syntes at det er bedre, at der i måske går 4 eller 6 uger.

Jesper L, januar 11th, 2009

Det er vil en smags sag.. jeg vil jo mene at der skal være billeder før, og IHVERTFALD en gang om måneden, og disse billeder skal være nøjagtig de samme poseringer.. Vi er da ligeglade med Andreas’ motivation, han er jo internet stjerne, og Bodylabs nye prodigee(eller hvad fanden det nu hedder), så hans ego er sku nok allerede i top!

Lasse, januar 11th, 2009

Peter: Tak for din kommentar.

Jacob:

Jeg deler helt samme mening som dig. Vi kan se klare fremskridt hos Andreas hver eneste uge, men billeder er ofte en smule kritiske og jeg synes det er vigtigt at der er tydelig fremskridt at se for vores læsere, da vi ellers risikere i mister interessen for at følge med. Vi ønsker at gøre den her log så spændende som muligt og billeder med et par ugers mellemrum, vil ikke virke som den store WOW-faktor :)
Men alt kritik er taget til overvejelse og jeg har indset vi har opdateret det visuelle for lidt og for dårligt.

Tak til alle for jeres kritik. Positiv som negativ :)

Lasse

navertypem, januar 11th, 2009

“Peter: Tak for din kommentar.”

-

Åbent hav en sky at se, havet får os til at le.

Skriv en kommentar